BLOGGER TEMPLATES AND MySpace 2.0 Layouts »
Large Rainbow Pointer

Monday 21 November 2011

My life , my rules ;)


Gavina anak Taham <3 *nunggah jak Gav udah*
umo? 14 taun. sik lamak gk pom 3.. brapa bulan gk.
tinggal? cney2 lah. HAHA
birthday date ku ka? mok tauk? kay,  9/4/1997 :))
number tepon ku?  mok tauk? mun ku kenal kau ku berik lah , mun sik sik lah. ;) 
skul ka? SMK DPHA GAPOR.



My RULES ;)

1:ku sik suka mun org maksa2 ku polah benda nak ku sik suka.
2:ku sik suka mun nyelak2 ku tanpa reason.
3:ku sik suka mun org nyeling2 aku. 
4:ku sik suka mun org maksa ku gerek ngan org lain. *honestly ku nang sik suka ABIS.*
5:ku sik suka mun org mungkir janji. :(
6:ku sik suka mun org polah ku sakti , manas , and lawan ku. 
7:ku sik suka mun org ngereco rah FACEBOOK tentang aku koh , daripadah camya , pa sik straight forward?
8:ku sik suka mun org asa gangster depan ku , and ku sik suka mun org eksen depan ku. like? PLEASE LAH.
9:ku paling paling sik suka mun org palat ngan ku. *that hurt alot* :'(
10:ku sik suka mun org rampas benda ku. mun maok , mintak lah bena2 ho? sekda ya mati mun ku sik berik kau eh!
11:sik suka org ejek nama apak , nama mak , nama datok ku. suma lah! 
12:ku paling sik suka org teriak kat telinga ku and nolak2 palak ku , lu sapa sama gua? 
13:ku sik suka org ngegeh!!!!!!!!!!!!!!!!!! ewwwwww... PEJAKLAH.
14:ku sik suka org polah ku kelang kelut. penat ba dipolah org camya tauk sik? 
15:ku sik suka mun org nyinde2 kawan ku2 org aku skalik ;) mun maok lah nak , face 2 face lah.
16:ku sik suka org narit2 baju ku -______________-
17: ku sik suka org kasar ngan ku , sik suka org polah ku kedak org gaji sidak ya , kelak mun kita polah ngan balit lak , ALU MANAS! ALU NGERECO! PA LAH ORG CAMYA. BODO.
18:ku sik suka mun org ya nudoh2 kita skati.well , sapa suka? ish.
19:ku sik suka mun kaie ngan org alu mbak geng. pakah? takut kah? ku kaie sorang2 jak , dah sik mbak kawan. 
20:ku sik suka org ngeso ya dikpun GANGSTER. *sik juak ku kesah tek* 
21:ku sik suka mun mulut org CELOPAR glak2 , mok mecah rahsia org , dah tauk ya rahsia , pa mok mecah2 gk? ya bok joyah! tui.


That my rules :) get that? that's all , kay thankyou <3 


I like org nak jenis :


1: org baik hati
2:org pelembut
3:org sik polah jahat ngan kita.
4:org nak pandey berstylish.*for boys lah* HAHA
5:org yang sik ngegeh depan laki, gney mok madah ho? umm.. ompuan biasa jak bah. haaaaaaaaaaaa.. ya ku suka.


see? simple jak kan? sekda lebeh nak? 

sik kira mun takrang tua dari ku , kecik dari ku kaa..

RESPECT EACH OTHER.
You respect me , i'll respect you back.
;) take care people. xoxo 



0 comments: